-

Godeftermiddag mina kära vänner!
Sitter i sängen och tar det lugnt efter att ha städat lite. Vilken tur att jag och Jessica alltid har det så fint i vårt rum, så att det bara tar runt 5 minuter att städa ;) Var bara i skolan den första lektionen idag, vilket var Hotellkunskap, kunde inte koncentrera mig alls, ville bara gråta.. Varför ska allt skit hända på samma gång för?
gick hem och la mig i sängen och bara glodde fram tills halv 11 då jag insåg att det inte hjälpte att bara ligga och grisa mig pga det som hänt. Så jag gick bort till köket och kollade vad mina kära klasskamrater gjorde för gott. Fisk av dess olika slag stog det på menyn. Min lärare Annika bad mig komma dit igen vid halv ett och äta tillsammans med dom. :) Förrätten var en thaisoppa med lax och nudlar, varmrätt var fiskgratäng med potatismos och till efterrätt var den är väldigt god äppelkaka. Rätt gott var det, men starkt ;)


Bild sedan i somras, klippte bort Lovisa för hon var ful :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0