fredagsmys

ligger i sängen och tar det lugnt, har rätt tråkigt men det får man faktiskt tåla att ha någon gång då också. Var meningen att jag skulle till Isabelle på fest i Hässleholm ikväll, men hon har fått magsjukan så allt är inställt. Istället ligger jag hemma och lyssnar på musik och har min egna lilla fest med godis och cola. :)
Har precis tagit en varm dusch, så nu känner jag mig fräsh igen, ska spendera resten av kvällen i sängen och hoppas på att älskling ska höra av sig så att jag inte har så tråkigt. Alltid roligt att prata med honom och han får alltid mig att le. Nu ska jag sluta skriva om onödiga saker och istället hälsa er trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0