studiedag

Åkte hem till markaryd igår efter skolan pga att vi har studiedag idag :) Skönt att komma hem, har nog aldrig haft sånhär hemlängtan som jag har haft i veckan.. Nu ligger jag i alla fall i sängen och halvsover, har knappt sovit inatt pga att mitt element inte har fungerat så det har varit pisskallt i mitt rum.. Funderade på att gå och lägga mig i mammas säng istället eftersom att hon inte var hemma inatt, men orkade inte med besväret ;)
Ikväll är det bara Jag, mamma och syster hemma, så vi ska umgås och äta god mat och lite sånt. Tror vi skulle starta grillen, yey.
Nu ska jag läsa en härlig skvallertidning som kom hem i brevlådan igår men som jag inte har orkat kolla i ännu, sen ska jag börja läsa min nya bok som införskaffade mig igår :) Jessika Anderssons självbiografi, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0