Trött..!

Goodmorning sunshines! Nyvaken och konstig i hela kroppen är jag, känner mig sjuk och vill egentligen bara ropa på mamma så att hon ska komma in och tycka synd om mig. Men jag tror inte att min röst räcker till det.. Har fruktansvärt ont i huvudet och i halsen, helt slämmigt är det. (oviktigt vetande) Imorgon är det meningen att jag ska åka tillbaka till Ryssby, men tror faktiskt inte att jag gör det om jag mår lika dåligt imorgon som jag gör idag. Ska i alla fall ligga hemma och ta det lugnt idag och dricka massvis med te och hålla tummarna för att jag ska må bättre imorgon! Tar i så fall bussen 16.00 som vanligt för att hinna tvätta lite under kvällen! ;)
Nu ska jag lägga mig till rätta igen och kolla på ''The L-word'' som är (för er som inte vet) typ den lesbiska versionen av sex and the city. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0