tröttttttt

Hejsan alla läsare :) Sitter i sängen, lite smått yrvaken även om jag har varit uppe i snart två timmar.. Kollar på Jessica Simpson's: The price of beauty. Ska snart börja packa inför ytterligare en vecka i Ryssby. Har dock inte så mycket att packa eftersom att jag bara tar hem den mesta at tvätten på helgerna, resten har jag kvar eftersom att jag är där den mesta av tiden. :P
Idag har jag odkc lite mer att ta med mig eftersom att jag har varit hemma lite längre än vanligt. Åkte ju hem i torsdags, så jag valde att ta med mig lite mer onödiga saker hem som jag inte ens har använt i helgen?

Patricia har sovit här inatt, så det ser ut som skit i mitt rum, vi är verkligen inte bra på att hålla saker i ordning.. Men hon stack hem klockan åtta imorse, vet dock inte varför. Hon väckte mig och sa att hon var tvungen att dra hem och göra något. Brydde mig inte om att fråga vad eftersom att jag var så sjukt trött.. Somnade om igen, direkt efter att hon drog. Fast sov inte så länge eftersom att min lillebror grät hela tiden, vet inte varför dock..
Skriver igen senare, om jag har tid.

anton ♥


OLLE HEDBERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0