chacha bloggen ;)

Sitter i sängen och lyssnar på hur alla där ute lever jävel. Nästan bud på att be dom hålla käften någon jävla gång. Man får aldrig någon ro här alltså! Det kvittar om man ska plugga eller om man ska sova, alla är uppe och skriker. Både jag och Jessica är med på att byta rum så nu hoppas vi verkligen på att fritids ger oss ett.. Det blir säkert borta bland jaktarna i så fall, men det skiter jag i. Jag vill ha ett nytt rum!!!! ;)

Idag har det vatt en ganska seg men lugn dag som började med engelska. Skulle tydligen ha sett en engelsk film tills idag, och därför tackar jag tv4 för att dom i princip alltid sänder engelska filmer! Sen datorkunskap där jag även såg skolfotot som Nicole hade lagt in på sin facebook. Ett verkligt cryface hade jag där, ser ut som att jag är skitförbannad och sen ser jag även ut som en dvärg eftersom att alla andra i min klass är så jävla långa och dels för att jag tvunget skulle stå upp ;) Sen hade vi matte, sjukt irriterande att ingen kan hålla käften där.. Alla jävla skogare ska gala och ha sig hela tiden, man blir ju förfan gråtfärdig!
På näringsläran var det meningen att vi skulle kolla på någon jävla film om hur man äter rätt osv, men det sket sig för att Bitte hade inte laddat filmen tillräckligt så det buggade hela tiden. Istället fick vi sluta lite tidigare så jag, Nicole och Josefine drog och fikade! :) Sen skulle vi ha livsmedelskunskap men det hade ite jag och Nicole för vi skulle på något inriktingsmöte med alla andra HR eleverna. Verkligen jättetrevligt att behöva sitta där och presentera sig för tvåorna och treorna... Men jag bet ihop och log, haha!
Nu är jag trött och vill egentligen bara att det ska bli kvällsfika så att vi sen kan gå och lägga oss. Både jag och Jessica är svintrötta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0