ibland är det bra att vara mig, hih!

Behövde inte vara med i köket idag för min lärare, hon tyckte synd om mig när när jag sa att jag hade sjukt ont i huvudet. Och istället för att jag skulle behöva krabba med att ringa mina flräldrar så att dom kunde sjukanmäla mig så gjorde hon det istället. Tyckte det var väldigt gulligt av henne! Istället gav hon mig ett papper med en massa uppgifter som jag ska göra klart till nästa vecka, och ja det ska jag göra också. Eftersom att hon var så snäll mot mig idag ;)
behövde alltså bara gå på två lektioner idag, och det var hotellkunskap och livsmedelskunskap, härligt va!? :D Så nu kan jag bara slappa hela dagen, vilket är äckligt skönt. Har städkontroll idag också, men jag och jessica var så smarta att vi dammsugade och torkade golvet igårkväll innan vi gick och la oss. Plus att vi alltid ha städat och fint i vårat rum. Skönt att man bor med någon som är lika pedant som jag själv ;)
Snart kommer Nicole och Josefine hit förmodligen. Dom har rast snart och undrade om jag vill komma med dom ut och röka, och det säger jag inte nej till ;) Gillar inte att stå själv ute, men det brukar jag aldrig behöva så, hih alltid någon som vill hålla mig sällskap.

Igår glömde jag blogga såg jag, tänkte att jag skulle börja blogga varje dag nu när jag har börjat skola igen. Så att ni kan få ta del av mitt studentliv ;) Men har haft fullt upp med en massa arbeten och så har jag varit trött dygnet rung. Man kan knapp sova här när det bor så mycket folk runtomkring. trodde verkligen inte att det skulle gå så mycket folk på denna skolan eftersom att den ligger mitt ute på landet. Men jag hade visst fel ;)
I alla fall så hade jag skola från klockan 08.15 igår, och slutade klockan 16.00 sen hade jag jägarexamen från klockan 17.00 till 19.30 vilket var sjukt segt. Tror faktiskt jag ska hoppa av den kursen, gillar inte att se på när folk slaktar/styckar/flår ett stackars djur som har blivit skjutet. Nästan bud på att bli vegitarian eller kanske vegan? ;)
Hur som haver så är Jessica på skånes djurpark idag och jag sitter här ensam i vårat rum som vanligt, mitt schema är ju lite slappare än hennes. :D Hon skulle i alla fall smsa när hon var tillbaka vid maskinhallen så ska jag gå och möta henne och sen drar vi till ICA och köper cola, chips och massvis med DIPP!! sen blir det att ta det lugnt hela kvällen.
Nu måste jag dock sluta skriva för Nicole messade och dom är på g hit nu :) kanske blir en liten uppdatering ikväll, så att ni som sagt kan ta del av mitt liv på landet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0