söndag

Ligger nyvaken i min säng, kan inte sova längre. Var uppe några gånger inatt sen kunde jag inte somna om efter sista gången.. Har ont i magen, kan knappt andas. Men det får jag väl acceptera, ska till skolan ikväll i alla fall. Tar 16.00 bussen om inte någon i ljungby har lust att hitta på någonting innan det? Orkar faktiskt inte bara ligga hemma.
I fredags var det skönt att bara komma hem, så jag låg i sängen hela dagen. På kvällen drog jag till Felicia och drack mig fullare än vad som var meningen, men det verka ha gått bra ändå :)
Igår åkte jag och familjen ner till Lund och hälsade på morfar, han flyttar ju snart.. Till Thailand. & nu är det inte lång tid kvar tills jag och Johanna åker ner och hälsar på honom där!! längtar verkligen, det ska bli sjukt roligt!
Men nu orka jag inte skriva mer, hade tänkt lägga mig tilrätta i sängen igen och kolla på en halvdålig film på tv1000 family. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0