söndag

Ligger i min extremt bekväma säng och känner egentligen inte för att lämna den idag. Men det är tyvärr ett måste eftersom att jag idag ska åka till ryssby. Klockan 16.00 går bussen och jag ska vara hos Axa vid 15.30 så vi kan åka tillsammans =) finns ingenting bättre än sällskap på bussen, därför är jag sjukt glad över att Axa också går på Ryssbygymnasiet! ;)
Igår hade jag faktiskt tänkt att dra ut en sväng, men mådde faktiskt inte 100% så sket i det.. Var ganska skönt att bara ligga hemma och ta det lugnt ändå.. Det enda man hör hemma hos mig är barnaskrik. Både Hugo och Theo är arga och sura nu, theo ska iväg och leka med en kompis, och Hugo vill också göra det, därför skriker Hugo just nu om telefonnummer till den ena kompisen efter den andra men det är ingen som verka kunna leka idag. Och Theo ska iväg till en kompis och han surar över att Mamma inte kommer och kör honom någon dag.. Hahaha!
Sneglade precis över min dator för att kolla vad det var på tvn, visade sig att jag tydligen ligger och kollar på Pippi Långstrump, haha det var oväntat! Nej men nu ska jag faktiskt ta mig ur sängen och göra mig en kopp Tee och sen ska jag börja packa och göra mig i ordning. Ska hjälpa mamma med maten idag hade jag tänkt. Men måste först vara klar med smink och hår på mig själv eftersom att direkt efter maten måste jag rusa bort till Axa för att sedan ta bussen ut på landet, haha!
puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0